Atbalsts drosmīgām idejām
SEB Banka
Uzņēmēja Diāna Urtāne ar biznesa projektu – apģērba līniju jaunajām
māmiņām “Silk&Milk” – nupat tikusi pie 15 tūkstošiem eiro lielas
balvas sava biznesa attīstībai, uzvarot Latvijas Investīciju un attīstības
aģentūras rīkotajā sacensību “Firmas noslēpums” jaunākajā sezonā, kas
bija vērojama arī Latvijas televīzijā.
Sacensību galveno balvu nodrošina raidījuma pastāvīgais sadarbības
partneris “SEB banka”. Uzvarētāja atzina, ka saņemtā naudas balva
ļaus viņai palielināt pirmās apģērbu partijas apjomu, izdevīgāk iepirkt
izejmateriālus un ieguldīt līdzekļus jaunā uzņēmuma mārketingā.
“SEB bankas” simpātiju balvu – Stila karti 1000 eiro vērtībā
savukārt ieguva cits konkursa finālists – rabarberu dzērienu ražotājs Jānis
Zilvers. Viņš izpelnījās arī raidījuma skatītāju simpātiju balvu.
Pavisam biznesa sacensību “Firmas noslēpums” ceturtajā sezonā
TV skatītāju un žūrijas priekšā stājās 23 topošie uzņēmēji, kas prezentēja
savas idejas, saņēma konsultācijas, tostarp arī no “SEB bankas”, un
pierādīja, ka biznesa projekts kārtu no kārtas spējis progresēt.
Iepriekšējās “Firmas noslēpuma”
sezonās atbalstu no “SEB bankas” saņēma Indra Gora, kura attīstīja
mobilo automazgātuvi, Antons Stepanovs ar biznesa ideju “MARA koka
brilles”, kā arī Māris Plūme ar sidra darīšanas projektu.