Piektdiena, 29. marts Agija, Aldonis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Guntars Krieviņš: Prāmju satiksme ir labākā reklāmas kampaņa ostai

Guntars Krieviņš: Prāmju satiksme ir labākā reklāmas kampaņa ostai
Foto: liepajniekiem.lv
14.04.2015 16:36

Guntars Krieviņš, Liepājas SEZ pārvaldnieks

Prāmju satiksme ir labākā reklāmas kampaņa Liepājas ostai,
kāda vispār var būt. Līdz ar to informācija par Liepāju parādās ne tikai izstādēs
– prāmju operatori parasti izvieto informāciju un ar Liepājas tēlu saistītu simboliku.
Un es domāju, ka tas ir viens no būtiskākajiem elementiem, kas seko sadarbībai
ar prāmju operatoriem.

Otra lieta, runājot par prāmjiem, ir tas, ka, pateicoties
prāmju satiksmei, Liepājai kā tādai cauri iziet ļoti liels cilvēku skaits.
Vienalga, vai tas ir autovadītājs, viņa līdzbraucējs, vai, piemēram, kravu
deklaranti un noformētāji. Tas piesaista ļoti daudz cilvēku.

Tāpēc arī savādāk skatāmies uz cenu politiku saistībā ar SIA
”Terrabalt” kā uz uzņēmumu, jo saistībā ar viņiem tiek nodarbināts ļoti daudz
citu uzņēmumu, kuri gan remontē tehniku, gan transporta uzņēmumi.

Liepāja ir vēsturiska ar negabarīta kravu pārvietošanu.
Šobrīd kopā ar pilsētas pašvaldību pilsētas pievadceļi un izvadceļi ir izbūvēti
tā, ka ir iespējams izbraukt negabarīta kravām. Šobrīd arī uzņēmums ”Terrabalt”
strādā ar Satiksmes ministriju, lai varētu nodrošināt šo transportu Rīgas
virzienā.

Prāmju terminālis mums Liepājā ir un šobrīd uzņēmumam
”Terrabalt” ir veiksmīga attīstība. Mēs arī cenšamies, gan sadarbojoties, gan
piedaloties dažādās diskusijās un arī izstādēs, atbalstīt uzņēmumu ”Terrabalt”,
jo tā ir arī Liepājas un Liepājas ostas seja. Un ir patīkami dzirdēt par saviem
uzņēmumiem tikai labu.

Šobrīd no mūsu ostas ir nodrošināta prāmju satiksme uz Zviedriju
un Vāciju. Tā kā pieaug kravu plūsma uz Skandināviju, SEZ plāno uzlabot ostas
pievadceļu. Ņemot vērā kravu intensitātes pieaugumu, gan konsultējoties ar
uzņēmumu ”Terrabalt”, gan arī skatoties, kā viņi organizē transporta satiksmi,
esam kopīgi nonākuši pie secinājuma, ka viens no elementiem, kas būtu jāuzlabo,
lai klienti justos ērtāk un labāk, būtu pievadceļa paplašināšana.

Protams, mums par daudz ko vēl jādiskutē arī nākotnē. Kā
organizēt šo transporta plūsmu. Taču domāju, ka visiem tas būs izdevīgi un
patīkami.

Protams, skatoties nākotnē, ceram, ka prāmju satiksme
attīstīsies arī turpmāk. Šobrīd ”Terrabalt” operē divās piestātnēs, līdz ar to
jauda jeb iespēja ir strādāt vēl intensīvāk.

SEZ ir tikai par to. Esam nodefinējuši savu politiku,
absolūti neskatoties, vai tas būs ”Stena Line” vai cits operators. Ja tas ir
prāmis, tad tam ir konkrēti zināma mūsu cenu politika, par kuru esmu
pārliecināts, ka tā ir pilnīgi apmierinoša.

Runājot par to, ka kādreiz, iespējams, varētu atjaunoties
prāmju līnija uz Pēterburgu, pirmais un galvenais aspekts ir Latvijas un
Krievijas sadarbības modelis. Jo, kursējot prāmim uz šo Krievijas pilsētu,
parādījās problēmas tieši dokumentu noformēšanā, vīzu kārtošanā, pārbaudēs un
tamlīdzīgi. Tā bija gana sarežģīta procedūra.

Šajā jautājumā numur viens: ir jāatrisina procedūra starp
valstīm. Tehniski, protams, mēs esam gatavi to darīt. Un, protams, gribētu
darīt.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz