Sestdiena, 20. aprīlis Mirta, Ziedīte
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Inta Šoriņa: Gads būs garš un spraigs

Inta Šoriņa: Gads būs garš un spraigs
Foto: Egons Zīverts
29.01.2019 07:00

liepajniekiem.lv

Esam atskatījušies uz aizvadīto gadu tūrisma jomā Liepājā un jāsaka, ka dati ir patiešām iepriecinoši. Papildus statistikas apkopošanai esam veikuši arī tādu kā tūrisma jomas inventerizāciju, kas nu jau ir finiša taisnē un februārī noteikti tās rezultāti būs pieejami. Mēģinājām noskaidrot, kas mums tūrisma jomā vispār ir pieejams, ko un kam mēs piedāvājam.

Būtībā visu sarindojām četrās kategorijās – kas ir Liepājas tūrisma magnēti, kuri objekti par tādiem potenciāli varētu kļūt, kuri pakalpojumi vairāk nodrošina fonu. Tāpat konkrēti esam izdalījuši mērķa auditorijas, uz kurām vērsīsim pilsētas mārketinga aktivitātes, jo skaidrs ir tas, ka visai pasaulei mēs izpatikt nevaram un, lai gūtu konkrētus augļus, mums ir jānodefinē, ko mēs uzrunājam.

Ja visu laiku kā tūrisma auditoriju esam nosaukuši Latviju, tad šobrīd jau esam izdalījuši Rīgu un Pierīgu kā prioritāro auditoriju – tur dzīvo tas miljons Latvijas iedzīvotāju, kas arī laika posmā no oktobra līdz maijam iecienījuši nedēļas nogales Liepājā. Tāpat prioritārās auditorijas ir pārējā Latvijas teritorija un Lietuva. Sekundārā auditorija savukārt ir tā, kas Liepāju izvēlas tikai vasarā.

Vadoties pēc šīm auditorijām, izstrādātas vairākas reklāmas kampaņas. Varbūt tie, kam nācies sēdēt Rīgas sastrēgumos, ir pamanījis, ka aktīvi izmantojam lielos ekrānus Liepājas reklāmai. Tā turpināsim darīt, tāpat arī Rīgas svētkos un Brīvdabas muzeja svētkos viesosimies ar Liepājas stendu. Lietuvā gan pavasarī, gan rudenī plānota digitālā kampaņa ar “Programmatic” sistēmu – ja kāds uzklikšķina Liepājas banerim, Liepāja viņam seko arī citās mājas lapās. Kā ik gadu piedalīsimies arī Klaipēdas jūras svētkos.

Ar Rietumeiropu komunicēsim nacionālā līmeņa ietvaros, kopā ar Latvijas investīciju un attīstības aģentūru. Plānotas tūrisma operatoru vizītes un žurnālistu uzņemšanas. To laikā bieži vien uzrunājam tūrisma uzņēmējus, kas palīdz izbaudīt Liepāju, jo ir skaidrs, ka šāda pieredze tiešām dod rezultātus.

Tas uz ko vēlamies likt uzsvaru, ir Liepājas pasākumu kalendārs – tas ir pārsteidzoši, ko Liepāja var saražot!

Februārī noteikti akcents jāliek uz Ziemas festivālu, kas pagaidām ir lokāla mēroga, tomēr gana simpātisks, lai tam būtu iespēja ar laiku izaugt. Martā orientēsimies uz Liepājas dzimšanas dienu un Starptautisko Zvaigžņu festivālu, aprīlī gaidāms Liepājas pusmaratons, maijā – Līvas ciema svētki. Tā katrā mēnesī izceļami lielākie akcenti, kurus apvij vairāki desmiti citu notikumu ļoti dažādām auditorijām. Man liekas, ka gads būs garš un spraigs.

Inta Šoriņa, Liepājas reģiona tūrisma informācijas biroja vadītāja

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz