Otrdiena, 30. aprīlis Liāna, Lilija, Alta
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Ita Cērmane: Nekā nav labi – ne tā, ne šitā

Ita Cērmane: Nekā nav labi – ne tā, ne šitā
Foto: Jānis Vecbrālis
23.09.2017 07:00

Ita Cērmane, žurnāliste

Bedres un ielu remonti – bezgalīgais stāsts. Viens sūdzas, ka bedraina kāda iela Karostā. Cits ziņo, ka jaunas bedres parādījušās Ezerkrasta mikrorajonā. Vēl kāds pauž neapmierinātību par nelīdzeno braukšanu, šķērsojot tramvaja sliedes Klaipēdas ielā… Un šķendējamies, ka nekas netiek darīts, lai pārvietošanās būtu līganāka un ielas gludākas.

Un pretī otra galējība. Līdzko kaut kur sākas remontdarbi, tā atkal raudam: apgrūtināta izbraukšana, veidojas sastrēgumi utt.

Piekrītu tam, ka vēl daudzviet mūsu pilsētā ir, ko darīt, lai ielas kļūtu vēl kvalitatīvākas. Pirmās vietas, kas iešaujas prātā, ir Siena tirgus laukums, Toma iela, tā pati jau pieminētā tramvaja līnijas šķērsošana Klaipēdas ielā…

Zinu, tūdaļ saņemšu rājienu krusu, ka kādu lobēju, taču, atšķirībā no dažiem, saprotu, ka

visu uzreiz sakārtot nav iespējams, jo maciņā naudiņas ir tik, cik ir. Ja remontējam dzīvokli, arī ne visu uzreiz var… Vismaz vidusmēra strādājošais, kuram ienākumi jāsalāgo ar izdevumiem… Un Liepājā nafta vēl nav uzieta…

Sastopot kārtējo bedri, sevi mierinu ar domu, ka reiz arī iela, kur ir šī bedre, tika saremontēta. Un salīdzinu ar citām pilsētām Latvijā un ne tikai.

Pirmais piemērs – mūsu valsts galvaspilsēta. Ik pa laikam nākas doties uz Gaiļezeru, un esmu ļoti laimīga, kad pēc šī Rīgas rajona bedrēm un bedrītēm atkal esmu tikusi Daugavas šajā pusē.

Tik gludi, kā dažs labs Latvijā skandina, nebūt nav arī Lietuvas ceļi. Arī tur rodas jaunas bedres. Viena no nelāgajām vietām ir Klaipēdā, braucot uz pilsētas centru no Kauņas puses – rises tik dziļas, ka zemākiem auto ”vēderiņi” šķiļ dzirksteles… Un nemaz nerunājot par Polijas un Lietuvas robežu, kur patiesi milzīgās bedres ir jau gadiem.

Savukārt, runājot par remontdarbu sagādātajām neērtībām, gribu teikt, ka šovasar tādu praktiski nav, jo remontētas tiek vien divas ielas – Krūmu un Grīzupes. Un Grīzupes ielas remontējamo posmu itin vienkārši var apbraukt gar slimnīcu. Protams, ja vien atceras par remontdarbiem un paskatās zīmes…

Jā, lielākas neērtības nāksies pieciest, kad sāksies Lielās ielas posma un Tramvaja tilta rekonstrukcija! Tad gan, manuprāt piedzīvosim sastrēgumus. Līdzīgus tiem, kādi bija pirms pāris gadiem, kad vienlaikus notika Brīvības un Zemnieku ielas remontdarbi.

Taču, kopumā ņemot, Liepājā tādu īstu sastrēgumu nav. Pietiek vienu reizi aizbraukt uz galvaspilsētu, lai mūsu pilsētas satiksmi pielīdzinātu mazpilsētas kustībai.

Nē, nebūt neesmu optimiste! Reāliste gan. Un uz šodienas neērtībām skatos kā uz nodevām nākotnes vārdā. Te atkal ielu rekonstrukciju atļaušos salīdzināt ar mājokļa remontu. Riģipša putekļu piedeva putras bļodā, ja remonta laikā nav iespējams pārvākties uz pagaidu mītni, ir atgādinājums, ka reiz būs labāk…

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz