Piektdiena, 26. aprīlis Rūsiņš, Sandris, Alīna
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Party San: Manevrēšanas terors

Party San: Manevrēšanas terors
09.08.2011 10:41

Atslēgvārdi

Vēlos parunāt par bēdīgi slaveno dzelzceļa pārbrauktuvi Raiņa/Kalpaka ielā Liepājā. Pēc pagājušās vasaras incidenta ar bezatbildīgo “Latvijas Dzelzceļa” Liepājas nodaļas priekšnieku, kurš publiski apliecināja, ka viņam ir “uzšķaudīt” pilsētnieku ikdienas transporta problēmām, pagājis apmēram gads. Nu ko – situācija atkal ir atgriezusies vecajās “sliedēs”.

Es sava privātuzņēmuma vajadzībām esmu spiests šķērsot augstākminēto pārbrauktuvi 5-8 reizes dienā katru darba dienu. Aptuveni 80% gadījumu pārbrauktuve ir slēgta un transporta rindas Flotes ielā sasniedz Krūmu ielu. Gaidīšanas laiks parasti sasniedz 15 – 25 minūtes. Savu artavu tur valdošajā transporta haosā iegulda arī, manuprāt, nekorekti noregulētais luksofors pie Kapsētas ielas krustojuma. Nav ņemts vērā, ka slēgtajās ielās šobrīd nav transporta plūsmas. Aicinu noregulēt minēto luksoforu, lai maksimizētu transporta plūsmu Raiņa ielā, virzienā uz centru.

Es, protams, atbalstu ostas apgrozījuma pieaugumu, ekonomikas atveseļošanās tendences utt. utjp. BET kādēļ kāda uzņēmēja (kaut arī milzīga) peļņas pieaugums noved pie cita uzņēmēja (kaut arī maziņa) zaudējumiem? Parastās līgumattiecībās šādi konflikti tiek risināti tiesā. Būtu naivi cerēt, ka “mazais” uzņēmējs šajā konkrētajā gadījumā spētu pierādīt tiesā “lielā” uzņēmēja tiešu ietekmi uz savām finansēm.

Un šeit nu ir atkal laiks pacelt jau sen sabiedrībā apspriesto jautājumu par ostas ziemeļu dzelzceļa pievedceļu Pulvera ielā, Liepājā.

Tā nu ir iekritis, ka visa gada garumā praktiski katru dienu ir nācies braukt gar šo “investīciju unikumu”! Uz pirkstiem var saskaitīt reizes, kad ir pamainījušies tur stāvošie dzelzceļa vagoni. Jautājums: kurš un kurā projekta izstrādes posmā ir sniedzis nepatiesu informāciju, apgalvojot, ka ziemeļu pievads atslogos Raiņa ielas pārbrauktuvi. TAS NENOTIEK! FAKTS!

Jautājums: kuram vai kam bija izdevīgs šī par miljoniem izbūvētā dzelzceļa vagonu “noliktava”?

Vienu vārdu sakot: Mēra kungs, lūdzu, atkal izmantojiet savas pilsētas vadītāja pilnvaras un atkal aizstāviet savas pilsētas iedzīvotāju intereses, kā to lieliski veicāt pirms gada. Toreiz tik tiešām pilsetas šoferīši sajuta “efektu”, žēl, ka tikai dažu mēnešu garumā. Šobrīd LDZ Liepājas nodaļas nevēlēšanās prognozēt un optimizēt savus dzelzceļa sastāvu manevrēšanas pasākumus uz pārbrauktuves atkal ir sasniegusi apogeju.

Ceru, ka arī šoreiz Jums izdosies panākt vienošanos par pārbrauktuves noslēgšanas darba dienu laikā minimizēšanu. Pretējā gadījumā nāksies uzskaitīt pārbrauktuves slēgšanas kopējo laiku ilgākā laika griezumā darba dienu darba stundās. Savākt neapmierināto autovadītāju parakstus zem pretenzijas nebūs nekādas problēmas – to varēs izdarīt turpat pie slēgtās pārbrauktuves.

Paldies!

Party San,
portāla lietotājs

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz